ტრენინგის მეორე კვირის პირველი დღე!
მეორე მოდული: სასწავლო პროექტის დაგეგმვა
აქტივობა1: სტანდარტების გათვალისწინება
სასწავლო მიზნებისა და ამოცანების შემუშავების დროს უნდა დავეყრდნოთ ესგ და 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებს. მიზანი უნდა იყოს კონკრეტული, გასაგები და აღქმადი. უნდა მოიაზრებდეს მოსწავლის მიერ საკითხის არსის წვდომას, მაღალი დონის სააზროვნო უნარების გამოყენებით.
აქტივობა2: მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების ფორმულირება, რომელიც ხელს უწყობს მოსწავლეთა ჩართულობას.
ახლა გავიაზრე, თუ რამდენად მნიშვნელოვანია სწორად კითხვის დასმა, ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვების ერთმანეთისგან გამიჯვნა.
პროექტის გეგმა განვავრცე ამ კითხვებით. დავასრულე გაზეთი "ვექტორი".
მადლობა ბატონო ავთო.
მეორე მოდული: სასწავლო პროექტის დაგეგმვა
აქტივობა1: სტანდარტების გათვალისწინება
სასწავლო მიზნებისა და ამოცანების შემუშავების დროს უნდა დავეყრდნოთ ესგ და 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებს. მიზანი უნდა იყოს კონკრეტული, გასაგები და აღქმადი. უნდა მოიაზრებდეს მოსწავლის მიერ საკითხის არსის წვდომას, მაღალი დონის სააზროვნო უნარების გამოყენებით.
აქტივობა2: მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების ფორმულირება, რომელიც ხელს უწყობს მოსწავლეთა ჩართულობას.
ახლა გავიაზრე, თუ რამდენად მნიშვნელოვანია სწორად კითხვის დასმა, ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვების ერთმანეთისგან გამიჯვნა.
პროექტის გეგმა განვავრცე ამ კითხვებით. დავასრულე გაზეთი "ვექტორი".
მადლობა ბატონო ავთო.
No comments:
Post a Comment