პირველი სემესტრის შედეგები
2015 წელი. პირველი სემესტრის გაკვეთილების ცხრილი
N
|
მოსწავლის სახელი,
გვარი
|
ქართ.
ენა
|
მათემ
ატიკა
|
ინგლ.
ენა
|
რუს.
ენა
|
ისტო
რია
|
გეოგრ
აფია
|
ბიოლო
გია
|
ფიზიკა
|
ქიმია
|
სნუ
|
სპორ
ტი
|
ასტრო
ნომია
|
გაცდენები
|
1
|
ბულია ბორისი
|
5/13
|
5/15
|
6/7
|
5/2
|
6/11
|
5/4
|
5/7
|
5/6
|
5/10
|
ჩათვლა/3
|
ჩათვლა/3
|
6/3
|
84
|
2
|
გუდაძე ანა
|
9/18
|
8/25
|
9/7
|
8/5
|
7/12
|
7/7
|
7/6
|
7/12
|
5/11
|
ჩათვლა/3
|
ჩათვლა/5
|
8/6
|
117
|
3
|
გუჯეჯიანი ნინო
|
7/22
|
5/24
|
7/6
|
6/9
|
6/12
|
5/9
|
6/7
|
6/10
|
5/10
|
ჩათვლა/3
|
ჩათვლა/4
|
7/6
|
122
|
4
|
გუჯეჯიანი ბექა
|
7/7
|
6/8
|
7/3
|
6/3
|
9/6
|
9/4
|
7/3
|
6/4
|
5/5
|
ჩათვლა/1
|
ჩათვლა/2
|
8/2
|
48
|
5
|
ვოროჩენკო ირაკლი
|
6/3
|
7/4
|
6/2
|
5/1
|
6/4
|
5/1
|
5/3
|
6/2
|
5/3
|
ჩათვლა/2
|
ჩათვლა/1
|
7/1
|
27
|
6
|
თავაძე თენგიზი
|
5/11
|
6/11
|
6/2
|
5/9
|
6/6
|
5/7
|
6/2
|
7/5
|
5/6
|
ჩათვლა/2
|
ჩათვლა/5
|
8/6
|
70
|
7
|
თავიდაშვილი ალექსი
|
7/25
|
7/23
|
6/9
|
6/11
|
5/14
|
6/11
|
5/9
|
6/8
|
5/15
|
ჩათვლა/4
|
ჩათვლა/4
|
7/9
|
142
|
8
|
კვიციანი შოთა
|
5/32
|
5/33
|
5/10
|
5/16
|
5/16
|
5/15
|
6/12
|
5/10
|
5/16
|
ჩათვლა/5
|
ჩათვლა/5
|
6/13
|
193
|
9
|
ლელაძე ლევანი
|
5/16
|
5/20
|
6/8
|
5/8
|
6/10
|
6/9
|
6/9
|
5/6
|
5/14
|
ჩათვლა/1
|
ჩათვლა/3
|
7/8
|
112
|
10
|
მანჯგალაძე დარინა
|
10/7
|
9/9
|
9/3
|
8/3
|
9/5
|
9/4
|
7/5
|
6/4
|
6/8
|
ჩათვლა/1
|
ჩათვლა/4
|
9/3
|
56
|
11
|
მაჭარაძე გიორგი
|
9/X
|
10/X
|
8/X
|
8/X
|
9/1
|
10/X
|
9/X
|
9/X
|
7/1
|
ჩათვლა/X
|
ჩათვლა/X
|
10/X
|
2
|
12
|
მიქაძე მარიამი
|
7/12
|
6/16
|
6/2
|
5/5
|
6/7
|
5/7
|
5/5
|
5/5
|
5/11
|
ჩათვლა/1
|
ჩათვლა/4
|
7/6
|
81
|
13
|
ნანიშვილი გიორგი
|
8/18
|
7/11
|
7/5
|
7/7
|
8/10
|
9/7
|
7/6
|
6/5
|
5/10
|
ჩათვლა/2
|
ჩათვლა/5
|
7/5
|
91
|
14
|
ნემსწვერიძე მარიამი
|
6/17
|
6/18
|
6/1
|
6/9
|
5/10
|
6/8
|
5/7
|
5/6
|
5/13
|
ჩათვლა/2
|
ჩათვლა/5
|
6/9
|
105
|
15
|
ნიქაბაძე საბა
|
7/12
|
8/9
|
6/1
|
5/4
|
6/7
|
6/4
|
6/3
|
7/4
|
5/6
|
ჩათვლა/3
|
ჩათვლა/3
|
7/3
|
59
|
16
|
ოქროპილაშვილი ბერდია
|
6/21
|
5/28
|
6/9
|
5/4
|
5/11
|
6/4
|
6/6
|
6/9
|
5/11
|
ჩათვლა/4
|
ჩათვლა/3
|
6/5
|
115
|
17
|
რობაქიძე რამაზი
|
6/12
|
6/10
|
7/3
|
8/8
|
7/5
|
5/7
|
6/1
|
6/7
|
5/6
|
ჩათვლა/1
|
ჩათვლა/5
|
8/7
|
72
|
18
|
სისაური ელისო
|
7/24
|
6/28
|
6/5
|
7/8
|
5/7
|
5/5
|
5/10
|
6/8
|
5/9
|
ჩათვლა/4
|
ჩათვლა/5
|
7/12
|
125
|
19
|
სისაური ნანი
|
7/16
|
6/20
|
7/8
|
7/13
|
5/11
|
5/9
|
5/5
|
5/4
|
5/13
|
ჩათვლა/1
|
ჩათვლა/4
|
7/7
|
111
|
20
|
ტაბატაძე გიორგი
|
5/28
|
5/30
|
5/5
|
5/12
|
5/9
|
5/8
|
5/8
|
5/9
|
5/14
|
ჩათვლა/3
|
ჩათვლა/4
|
6/11
|
141
|
21
|
ფხაკაძე ანა
|
5/48
|
5/52
|
5/21
|
5/20
|
4/25
|
4/17
|
4/17
|
5/22
|
2/27
|
ჩათვლა/10
|
ჩათვლა/13
|
6/18
|
290
|
22
|
ჩეჩელაშვილი ლაშა
|
5/13
|
6/16
|
5/3
|
5/5
|
6/6
|
5/5
|
6/6
|
5/6
|
5/8
|
ჩათვლა/2
|
ჩათვლა/2
|
7/3
|
75
|
23
|
ხელაძე მამია
|
5/31
|
6/29
|
5/7
|
5/10
|
6/11
|
5/7
|
5/7
|
6/13
|
5/11
|
ჩათვლა/4
|
ჩათვლა/4
|
7/7
|
141
|
24
|
ხურციძე ავთანდილი
|
6/38
|
5/43
|
5/18
|
6/17
|
5/23
|
5/18
|
5/14
|
5/15
|
5/20
|
ჩათვლა/8
|
ჩათვლა/6
|
7/19
|
239
|
25
|
ჯავახაძე მარიამი
|
5/6
|
6/8
|
5/3
|
5/4
|
6/5
|
6/5
|
5/2
|
6/5
|
5/6
|
ჩათვლა/2
|
ჩათვლა/3
|
7/4
|
52
|
26
|
მსხილაძე ნიკა
|
6/26
|
6/26
|
6/7
|
5/13
|
5/13
|
5/12
|
5/7
|
6/10
|
5/11
|
ჩათვლა/5
|
ჩათვლა/6
|
7/9
|
145
|
2815
|
2015 წელი. პირველი სემესტრის გაკვეთილების ცხრილი
ორშაბათი
|
სამშაბათი
|
ოთხშაბათი
|
ხუთშაბათი
|
პარასკევი
|
|
1
|
მათემატიკა
კოხრეიძე
|
მათემატიკა
კოხრეიძე
|
9–ბ
ქართული
სვანიშვილი
|
10–ბ
ქართული
სვანიშვილი
|
9–ბ
მათემატიკა
კოხრეიძე
|
2
|
ინგლისური
გაზდელიანი
|
9–ა
ქართული
სვანიშვილი
|
მათემატიკა
კოხრეიძე
|
11–ბ
ფიზიკა
სვანიძე
|
ქართული
სვანიშვილი
|
3
|
ქიმია
ბოხუა
|
9–ბ
ინგლისური
გაზდელიანი
|
გეოგრაფია
ბოგვერაძე
|
9–ა
ქიმია
ბოხუა
|
11–ბ(ასტრონ)
ასტრონომია
სვანიძე
|
4
|
ქართული
სვანიშვილი
|
11–ბ
ფიზიკა
სვანიძე
|
11–ბ(ასტრონ)
ასტრონომია
სვანიძე
|
12–ა(აბიტ)
ისტორია
ცნობილაძე
|
9–ა
რუსული
ამბროლაძე
|
5
|
ბიოლოგია
ენდელაძე
|
10–ბ
ისტორია
ცნობილაძე
|
ქიმია
ბოხუა
|
11–ა
მათემატიკა
კოხრეიძე
|
სპორტი
კაპატაძე
|
6
|
ისტორია
ცნობილაძე
|
11–ა
სნუ
ძაგანია
|
რუსული
ამბროლაძე
|
ბიოლოგია
ენდელაძე
|
გეოგრაფია
ბოგვერაძე
|
7
|
სპორტი
კაპატაძე
|
XI–ბ კლასის დამრიგებელი ნანა
სვანიძე
2015-2016 სასწავლო წლის დამრიგებლის მუშაობის სამოქმედო გეგმა
XI-ბკლასი
დამრიგებელი: ნანა სვანიძე
ჩემი, როგორც კლასის დამრიგებლის
მუშაობის მიზანია, დავეხმარო მოსწავლეებს ზოგადი განათლების ეროვნული მიზნების მიღწევაში,
პიროვნული, ზნეობრივი, გონებრივი და ფიზიკური შესაძლებლობების განვითარებაში; ხელი
სევუწყო პროფესიული ორიენტაციისა და კარიერის დაგეგმვას სსიპ საგანმანათლებლო დაწესებულების
მანდატურის სამსახურის პროფორიენტაციისა და კარიერის დაგეგმვის სპეციალისტთან შეთანხმებით.
ჩემი მოვალეობებია:
ა)გავაცნო მოსწავლესა და მის მშობელს მათი უფლებები
და მოვალეობები (სკოლის შინაგანაწესი, მოსწავლის ეთიკის კოდექსი, სასკოლო სასწავლო
გეგმის შესაბამისი საკითხები და სხვა);
ბ) რეგულარულად ჩავატარო
სადამრიგებლო საათი, მიძღვნილი პროფესიული ორიენტაციისა და კარიერის დაგეგმვის საკითხებისადმი
სსიპ საგანმანათლებლო დაწესებულების მანდატურის სამსახურის პროფორიენტაციისა და კარიერის
დაგეგმვის სპეციალისტთან შეთანხმებით;
გ)დავეხმარო მოსწავლეს
აკადემიური თუ სასკოლო გარემოში წამოჭრილი სხვადასხვა პრობლემის გადაჭრაში;
დ)ვიყო შუამავალი მოსწავლეს,
მშობელსა და მასწავლებელს შორის პრობლემების წარმოქმნის შემთხვევაში;
ე) რეგულარულად (მინიმუმ თვეში ერთხელ მაინც) მივაწოდო
მშობელს ინფორმაცია მოსწავლის აკადემიური მიღწევის, დისციპლინის, პიროვნული პრობლემისა
თუ წარმატებების შესახებ. დაუშვებელია ერთი მოსწავლის დისციპლინისა და აკადემიური მიღწევის
შესახებ სხვისი თანდასწრებით საუბარი;
ვ)საჭიროების შემთხვევაში, შევხვდე დაინტერესებულ მშობელს
და მივაწოდო მას მოსწავლესთან და სკოლაში მიმდინარე პროცესებთან დაკავშირებული ინფორმაცია;
ზ) სასწავლო წლის ბოლოს გავაკეთო სადამრიგებლო კლასის
თითოეული მოსწავლის აკადემიური მიღწევის, გაკვეთილებზე დასწრებისა და ქცევის ანალიზი
მასწავლებლებისგან მოწოდებული ინფორმაციის საფუძველზე და დავწერო თითოეული მოსწავლის
მოკლე დახასიათება. დახასიათებაში აღწერილი უნდა იყოს მოსწავლის ძლიერი მხარეები, მისი
წარმატებები როგორც აკადემიური, ასევე სოციალური ურთიერთობების თვალსაზრისით, მოსწავლის
მონაწილეობა წერეებში, სპორტულ შეჯიბრებებსა თუ სხვა სახის ღონისძიებებში; დახასიათებაში
ასევე გაანალიზებული უნდა იყოს ყველა ის საკითხი, რომელიც მნიშვნელოვანია (არსებითია)
მოსწავლის კოგნიტური (შემეცნებითი), ფიზიკური, ემოციური და სოციალური განვითარებისათვის.
ეს ინფორმაცია ყოველწლიურად უნდა მიეწოდოს მსობელს კომუნიკაციის ნებისმიერი ფორმით
(პირადი შეხვედრისას, ელექტრონული ფოსტის საშუალებით, facebook-ის დახურული ჯგუფით და სხვა);
თ)მოსწავლის სხვა სკოლაში გადასვლის შემთხვევაში, უნდა
მოვამზადო ინფორმაცია მისი აკადემიური მიღწევისა და გაკვეთილებზე დასწრების შესახებ
მოსწავლის პირად საქმეში შესატანად.
დამრიგებლის მუშაობა ეყრდნობა შემდეგ პრინციპებს:
ა)სრულფასოვანი აღზრდა - სააღმზრდელო მუშაობა მიმართული
უნდა იყოს პიროვნების ფიზიკური, კოგნიტური (შემეცნებითი) და ემოციურ-სოციალური განვითარებისაკენ;
ბ)მოსწავლის შესაძლებლობების გამოვლენა - დამრიგებლის
ფუნქციაა მოსწავლის პოტენციური ძალების ამოქმედება და მათი ნიჭისა და შესაძლებლობების
გამოვლენისათვის სათანადო პირობების შექმნა;
გ)მოსწავლეებში პასუხისმგებლობისა და ვალდებულების გრძნობის
განვითარება - დამრიგებელმა მოსწავლეთა ჩართულობის ხელშესაწყობად სასუალება უნდა მისცეს
მათ მონაწილეობა მიიღონ აქტივობების (ზეიმები, ლაშქრობები, ექსკურსიები და სხვა) დაგეგმვასა
და ამ დროს წამოჭრილი პრობლემების მოგვარებაში. დამრიგებელმა მაქსიმალურად უნდა გაითვალისწინოს
მოსწავლეთა ინტერესები;
დ)თანამშრომლობის პრინციპი - დამრიგებლის ურთიერთობა
მოსწავლეებთან უნდა ემყარებოდეს თანამსრომლობას, ურთიერთპატივისცემასა და ურთიერთნდობას;
ე)საჯარო სკოლის დამრიგებელმა მუშაობის პროცესშიუნდა
გამოიყენოს საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს და საჯარო სამართლის
იურიდიული პირების მიერ შემუშავებული და/ან რეკომენდებული შესაბამისი მეთოდური სახელმძღვანელოები
და გზამკვლევები.
მიმართულება
|
მიზანი
|
ნაბიჯები/თემები
|
განხორციელების
ვადები
|
სამიზნე
ჯგუფი
|
შენიშვნა
|
პიროვნული და
მორალური
განვითარება.
|
ფიზიკურად და ფსიქიკურად ჯანსაღი თაობის აღზრდა.
|
შემოქმედი, აქტიური პიროვნება - დისკუსია;
პიროვნების განვითარება ფიზიკური, ფსიქიკური, სოციალური და სულიერი კუთხით
- დისკუსია;
ურთიერთობა თანატოლებთან და უფროსებთან - დისკუსია;
ტოლერანტობა და ადამიანის უფლებები - დისკუსია;
|
ოქტომბერი
ნოემბერი
დეკემბერი
თებერვალი
|
კლასი
კლასი
კლასი
კლასი
|
|
გარემოსდაცვითი კულტურის განვითარება
|
პირად ჰიგიენაზე ზრუნვა
|
ავადმყოფობის გავრცელების წყაროები - ფილმის ჩვენება და განხილვა;
ჯანსაღი კვება - საუბარი ექიმთან;
სპორტის მნიშვნელობა ფიზიკურად და ფსიქიკურად ჯანსაღი პიროვნების ჩამოყალიბების
პროცესში - სპორტსმენებთან ინტერვიუ და მის გარშემო დისკუსიის მოწყობა;
|
ოქტომბერი
ნოემბერი
მარტი
|
კლასი
კლასი
ანა გუდაძე და კლასი
|
|
ცხოვრების ჯანსაღი წესის პოპულარიზაცია
|
მოსწავლეთა ჩართულობა და მონაწილეობა.
|
ქუთაისი-კახეთი-ქუთაისი - ექსკურსია;
ქუთაისი-სათაფლია - ლაშქრობა;
ქუთაისი-სამეგრელო-სვანეთი -
ექსკურსია.
|
ოქტომბრის პირველი დეკადა;
ნოემბრის მე-2 დეკადა;
ივნისის მე-2 დეკადა.
|
კლასი
კლასი
კლასი
|
|
უსაფრთხოება და ძალადობისგან თავისუფალი სკოლის პოპულარიზაცია
|
პატრიოტული ცნობიერების ჩამოყალიბება.
|
ძალადობისგან თავისუფალი სკოლა - დისკუსია;
მანდატურის სამსახური გუშინ! დღეს! ხვალ! -დისკუსია მანდატურების მინაწილეობით
|
სექტემბერი
ნოემბერი
|
კლასი
კლასი
|
|
მოქალაქეობრივ-პატრიოტული ცნობიერების ამაღლება
|
მოქალაქეობრივი და პატრიოტული სულის გამძაფრება.
|
ჩემი ქალაქი - ვიდეო რგოლის ნახვა და დისკუსია მის გარშემო;
ქართული ტრადიციები - დისკუსია
|
დეკემბერი
აპრილი
|
კლასი
კლასი
|
|
თვალსაწიერის გაფართოება
|
ხელოვნების, ტექნოლოგიების და სამეცნიერო მიღწევებში თვალსაწიერის გაფართოება.
|
ქუთაისის ლ. მესხიშვილის თეატრის სპექტაკლზე დასწრება
ქუთაისის მ. ბალანჩივაძის ოპერისა და ბალეტის თეატრის სპექტაკლზე დასწრება
|
დეკემბერი
მარტი
თებერვალი
მაისი
|
კლასი
კლასი
კლასი
კლასი
|
|
პროფესიული ორიენტაცია და კარიერის დაგეგმვა
|
პრეზენტაციის, მსჯელობის, დისკუსიის, საკუთარი აზრის დაცვის, პროფესიის
არჩევისა და კარიერის დაგეგმვის უნარის განვითარება.
|
საკლასო ოთახის მდგომარეობა; მისი მოწესრიგება.
ახალი სასწავლო წლის სადამრიგებლო პროგრამის განხილვა-დამტკიცება.
მოსწავლის
საკუთარი პიროვნული თვისებების, მისწრაფებებისა და შესაძლებლობების
გაანალიზება - დისკუსია;
პროფორიენტაციისა და კარიერის დაგეგმვის ხელშეწყობა - პრეზენტაცია
მოსწავლემ
უნდა განსაზღვროს საკუთარი ადგილი და მნიშვნელობა საზოგადოებაში - დისკუსია
რა მნიშვნელობა აქვს კარიერის დაგეგმვას? - პრეზენტაცია
I სემესტრის სადამრიგებლო პროგრამის
შეჯამება-შეფასება და
II სემესტრის პროგრამის განხილვა-დამტკიცება.
მოსწავლე ჩამოთვლის, მისი აზრით,
რამდენიმე წარმატებულ თვალსაჩინო ადამიანს, განიხილავს მათი წარმატების პიროვნულ
მიზეზებს და გამოყოფს მათგან პროფესიულს - პრეზენტაციები
მოსწავლე გაანალიზებს პროფესიონალიზმის მნიშვნელობას პიროვნების განვითარებისათვის
- პრეზენტაციები
მოსწავლე ჩამოთვლის
ადამიანის პროფესიონალიზმის მახასიათებლებს და უკავშირებს ადამიანის თანდაყოლილ და
შეძენილ თვისებებს.
CAT-ის გამოცდები
- დისკუსია;
ეროვნული
გამოცდები - დისკუსია;
პროფესიული
კოლეჯები და მათი მნიშვნელობა - კოლეჯების სტუმრობა და აზრების გაზიარება:
სადამრიგებლო
პროგრამის შესრულებისა და შედეგების განხილვა.
|
9.09.2015.
23.09.2015.
30.09.2015.
14.10.2014.
21.10.2015.
25.11.2015.
16.12.2015.
10.02.2016.
02.03.2016.
16.03.2016.
06.04.2016.
04.05.2016.
11.05.2016.
08.06.2015.
|
კლასი
კლასი
კლასი
კლასი
კლასი
ნონა ჩუბინიძე
ნანა სვანიძე
კლასი
კლასი
კლასი
კლასი
კლასი
კლასი
კლასი
|
ყველა დასახული ამოცანა თითქმის შევასრულეთ. მხოლოდ ერთი რამის გამო მწყდება გული. არა უშავს. ანა მაინც დაგვეწევა. ახლა მთავარია საატესტატო გამოცდებისთვის მოვემზადოთ! ყველაფერი კარგად იქნება! გილოცავთ დამდეგ შობა-ახალ წელს!
ReplyDeleteყველა დასახული ამოცანა თითქმის შევასრულეთ. მხოლოდ ერთი რამის გამო მწყდება გული. არა უშავს. ანა მაინც დაგვეწევა. ახლა მთავარია საატესტატო გამოცდებისთვის მოვემზადოთ! ყველაფერი კარგად იქნება! გილოცავთ დამდეგ შობა-ახალ წელს!
ReplyDeleteჩემი სადამრიგებლო... ბექა ბულიას გარეშე ძალიან ცუდია, მაგრამ ბედისწერას წინ ვერ აღვუდექით. ბექა, შენ მუდამ ჩვენთან ხარ :( ძალიან დაითრგუნა კლასი, მაგრამ მაინც მოიკრიბეს ბავშვებმა ძალა და დაასრულეს მე-11 კლასი. ერთ თვეზე ნაკლები რჩება და მე-12 კლასიც დადგება თქვენს ცხოვრებაში. წარმატებები ჩემებო!
ReplyDelete